#4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jeroen Seelt - WaarBenJij.nu #4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jeroen Seelt - WaarBenJij.nu

#4

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

05 April 2017 | Verenigde Staten, New York

Blog #4
Zijn we weer.
Het weekend na m’n laatste blog op vrijdag uit eten geweest en naar de film ‘Moonlight’ geweest, die de Oscar had gewonnen voor de beste film. Best indrukwekkend, maar leuk is anders. Zondag naar ‘DO’ geweest, waar ze cookie dough verkopen. Net als Ben & Jerry’s maar dan zonder het ijs dus. 1,5 voor in de rij gestaan, maar lekker was het zeker!

Weekend daarna met een groep exchange studenten uit eten geweest bij een biercafe, waar ze eindelijk wel goed bier hadden, in plaats van dat slappe Amerikaanse bier zonder smaak. Daarna ook nog met z’n allen uitgegaan wat erg gezellig was.

De week daarna was er een blizzard voorspeld met 30 tot 45 cm sneeuw. Gelukkig ging het precies zoals het in Nederland ook altijd gaat en viel er uiteindelijk hooguit 10 cm. Wel fijn was dat we dinsdag sneeuwvrij hadden omdat de noodtoestand (jaja) was uitgeroepen vanwege de voorspelde chaos.

Dat weekend op vrijdag beetje door NY gelopen en op zondag naar de film geweest en verder niks omdat het één grote blubberbende was en het rond de -10 was.

Die donderdag lunch gehad met de exchange studenten en in het weekend in soho de beste cupcakes van de stad gegeten en soho verkend.

Het weekend daarna op zaterdag naar een groot kussengevecht gekeken en langs de hudson gelopen. Op zondag zijn we naar smorgasburg geweest, een soort food festival dat ieder weekend is, met meer dan 100 verschillende eettentjes en daar voor het eerst in lange tijd weer goede kaas gegeten, wat best een verademing was na alle matige Amerikaanse kazen.

Oh, volgende week gaan we eindelijk naar de US Virgin Islands!

Zin in.

/Jeroen

• 05 April 2017 - 08:05

Martin:

Enne studeer je daar ook nog......

• 05 April 2017 - 16:00

Oma Seelt:

Je ziet en doet daar heel wat; is iets anders dan Celebesstraat! oma seelt

Tags: soho, new york, jeroen